2009. december 14., hétfő

Miért?

Miért érzem úgy, hogy egyedül vagyok? Miért érzem úgy, hogy mindenkivel barátkoznom kéne?
Miért nem tudok rendesen beszélni és találkozni azokkal akiket szeretek??
Sajnálom fanfices lányok, hogy így "eltávolodtunk" egymástól. Régen sokat beszélgettünk, sokan jártunk a fórumra... Most inkább kisebb csapatokba vergődtünk. És én úgy érzem sehova sem tartozom. Nem a ti hibátok, az enyém. Nem tudom, hol a helyem. Nem tudom, hogy hova tartozhatnék. Vagyis nem is az, hogy hova tartozzak... áá nem is tudom ezt igazából hogy mondjam...
Ha valaki a fórumról olvassa ezt... Gyertek vissza légyszi, legyen olyan mint régen!!!

6 megjegyzés:

  1. Jaj Fanny, én nagyjából két hónapja voltam így, mint most te:(
    Teljesen úgy éreztem, hogy csak megtűrtök magatok közt...
    De aztán, hála többekközt neked, rájöttem, hogy igenis vannak barátaim!
    Sajnálom, ha ezt nem sikerül érezteni veled, de igyekezni fogok!:)

    VálaszTörlés
  2. Ugyanarra gondoltunk... Én is úgy szeretném, ha mind feljárnánk a topicba, és ugyanolyan jókat beszélgethetnénk. De jó is volt...

    VálaszTörlés
  3. Szerintetek én miért nem írok hónapok óta? Mert úgy éreztem, ha írnék, akkor is egy vagy két ember észrevenne, aztán ennyi. Mintha ott se lettem volna. És a beszédtémákhoz is alig tudtam szólni. Amit meg mondtam, mások félreértettek. Én is azt éreztem, amit Virág... Csak ezt szerintem rosszabbul éltem meg. :(

    Viszont lenne egy kérdésem Nicsikém: így jobb? Mármint, hogy megosztod mással a lelki világodat, jobban érzed magad? Én is gondolkoztam egy másik blogon, tudod, de... Nem tudom. Mondjuk az se érdekelne, ha nem olvasná senki, csak valahogy kiírnám magamból a fáradalmakat... Bááhh, néha nehét kifejeznem magamat. :P

    VálaszTörlés
  4. Jó, hogy egyetértetek velem ebben az újrakezdés dolgoban! :)
    Jaj Virág, nagyon köszönöm, te így is sokat teszel értem!! (K)
    Igen Gabcsám, nagyon jó volt! Még ha tali is lett volna...Hajajj...
    Gabym: Nekem sokkal jobb :D Én is úgy nyitottam ezt, hogy nem érdekel, hogy olvassák-e, de legalább kiadom magamból... Szóval nyisd meg te is!! :)

    VálaszTörlés
  5. Basszus,mindenki azt érezte,hogy nem igazán tartozik sehová sem???Én főleg azért nem írogattam/írogatok,mert 1:hehe,kilógok közületek a korom miatt,2:nem nagyon tudtam hozzászólni pölö a focis dolgokhoz,3:szegény "apátoknak" búcsút mondtam,sőt nagyon úgy tűnik,hogy az F1nek is(na nem,ezt azért nem gondolom komolyan,csak már nem vagyok az az elvetemült és vérmes őrült,mint volta).Izé...szóval...na...Sajnálom,hogy ilyen lett a helyzet,de szerintem vagyunk annyira okosak és ügyesek,hogy megoldjuk,és fellendítjük a TOPICUNKAT!Mert ez a miénk,még ha most nincs is F1 szezon.Ez már régen nem az F1ről és a fanficekről szól,hanem rólunk.
    Legalábbis én így gondolom.Billentsetek hátsón,ha rosszul érzem.
    Anyátok voltam amúgy(hehhhh,alias Cris Bennington,hehehehhe).És még mindig hülye vagyok.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia mamiii!!! (K)(K)(K)
    Itt nem igazán van korhatár, én úgy érzem... :D Hát én is nagyon remélem, és ez már tényleg RÓLUNK szól, nem másról =)=)=)

    VálaszTörlés