2010. július 14., szerda

My Top 15 Sexy F1 Driver

ésss iggeeennn sikerült a 15öt összegyűjteni :D:D

1. Nico Hülkenberg – nem részletezném, berobbant a Forma 1-be és a szívembe is :P:P


2. Jaime Algersuari – imádom a kis démon fejét (L) :D


3. Sebastian Vettel – édes kis németem, aki még a magyart is jól beszéli :D


4. Kimi Räikkönen – egyszerűen kihagyhatatlan ebből a listából :)


5. Heikki Kovalainen – méég egy finn :D


6. Nick Heidfeld – bár most csak tesztpilóta, és nem sokat látom, de attól még imádom:D


7. Robert Kubica – szerintem az orra az egyetlen szépséghibája... :D


8. Felipe Massa – mert azért még mindig nagyon szeretem (L)


9. Jenson Button – Gabycám miatt még ő is helyet kap :D


10. Lucas Di Grassi – azért ő is helyes... :)


11. Bruno Senna – rohadjanak meg hogy lecserélték! :@ még ha csak egy hétvégére is...


12. Nico Rosberg – néha kicsit buzis, de azért szeressem... :D


13. Nelson Piquet Jr. – nem tudok mit hozzáfűzni :D


14. Timo Glock – bár volt egy időszak, mikor utáltam, attól még aranyos..


15. Fernando Alonso - :)))))

2 megjegyzés:

  1. Nálam 13 15-ből... o.O xDDD
    Áhh, de ari vagyol, Jensikém. ♥ És ráadásul az első tízbe. ^^ :P
    Heikki festette a haját, vagy alapból ilyen hidrogénszőke? o.O xD
    Úgy látom, Sebi neked is rövid hajjal jön be. :D ♥
    Ferni milyen értelmes már ezen a képen. x'D Ari. :P
    Dehogy Kimi "csak" negyedik, azon meglepődtem. xO Mondjuk, te mindig is FelipeFanny voltál, szal nemtom mit baszakszok vele. xDDD

    VálaszTörlés
  2. hát igen csak neked :P
    alapból ilyen hidrogén szőke.. hát finn... xD
    igenigen, a rövid sokkal jobb neki! ^^
    jóóóezzz Fernirőől... :D
    hát nekem az előző 3 valahogy helyesebb... :P

    VálaszTörlés