2010. július 13., kedd

My Top 15 Sexy Football Player - csak 11 xD

Hát bocs csajok, nekem eddig ment.. :P hát ez egy német-spanyol válogatott lett, egy franciával fűszerezve :D:D

1. Gerard Piqué – csajok, én mondtam, hogy teljesen belezúgtam ;P


2. Cesc Fabregas – nem ragoznám :D


3. Fernando Torres – gondolom most leesett állal nézitek a monitort -> csak 3.?? o.O :P


4. Sergio Ramos – wáá imádom.. :D csak sajnos emlékeztet valakire.. :/


5. Iker Casillas – mert még sírni is édin tud :)


6. Steven Gerrard – nálam ő is alap... :D


7. Thierry Henry – én is meglepődtem, de nem tudom, cuki a maga módján :D


8. Bastian Schweinsteiger – rá és Lukasra se tudok semmit mondani...


9. Lukas Podolski – csak úgy itt vannak. Helyesek és pont. :D


10. David Villa – mert ő a mi „hősünk” :D [amúgy ezen a képen úgy néz ki mint egy maffia-vezér xD]


11. Jesus Navas – egyszerűen a szemei miatt nem bírtam kihagyni :D

13 megjegyzés:

  1. Nicsim...most mondjam azt, hogy 11-ből 11 nálam is? Hát mondom. xD :D
    Végre találtam egy olyan embert (anyámon kívül), aki Titit cukinak találja. ^^ :D
    Nandotól meg...kész, végem van. *mennybeszáll*
    David. xD Tényleg olyan. A kis alvilági géniuszom. ^^) ♥
    Baszki...eddig észre se vettem, de...Hesszusznak milyen cép cemei vannak. :O *szempillarebegtetés. :D
    Á, csesszétek meg, totál bespanyolosodtam. :/ :D ♥

    VálaszTörlés
  2. Hát igen.. meglátszik nővérem vagy ♥ ♥ :D
    Jahm Jesus.. meccsen is feljön.. kilométerekről ki lehet szúrni a szeme miatt :P ♥
    David meg hát.. igen :D de sztem tök édi ez a képe.. :D ♥
    ééééén iiiiissss ♥ ♥ ♥ ♥ :D

    VálaszTörlés
  3. "Lehet, hogy nagy a rokonság, és néha kikészítenek, de akkor is rokonok, és szereted őket" - mondta egyszer egy bölcs ember, és lahm (xD) mennyire igaza volt - bár a kikészítésem inkább a kis szpén válogatott érdeme. xP :D
    Ezentúl Jesus-szal kéne felváltani az augusztus 20-ai tűzijátékot. x'DD :P
    Én imádom Vijjámat. Egyesek szerint csak a játéka miatt lehet szeretni, de sztem írtó aranyos. ^^) ♥

    VálaszTörlés
  4. jajj de hülye vagy fiaaam -.- xD (Jesus-osra)
    szerintem is ariii :D:D

    VálaszTörlés
  5. Sorry, ha már idegesítelek a baromságaimmal, de most nagyon kapom, pedig csak alkoholmentest iszok. :| x'DD
    Am meg azt ne mondd, hogy nem bírnád elviselni, ahogy Jesus szemei az égboltra vetülnek a sötétben, miközben kisPikucid (xDD) ölel - engem meg KiccsiVijjám. xP ^^ És utána úgy lehetne mondani, mint a 3 éves szejpítősz gyerek, hogy: "Hesszuszom". x'DDDD

    VálaszTörlés
  6. Hehe, itt 11-ből 7 az arány... :P

    Titi szerintem is cuki, de a cuki nálam nem egyenlő a helyessel, persze kinek mi tetszik xP

    Muhaha, David viszont mindenkihez bekerült, csak hozzám nem xD De egy gonosz disznó vagyok xP Amúgy itt tényleg cuki :P <3

    Jézust egy időben "Buzigyerek"-nek hívtam, pont a szemei miatt, de amúgy télleg totálisan-király, hogy a spanyoloknak ilyen kék szemük is tud lenni ;P <3 (Gerard drágánk is kék, hehe :P )

    Áhh, Gabycám, olyan büszke vagyok magamra, hogy részese lehettem a spanyolosodásodnak ;P <3

    LOL, én egyes vagyok xP Én a játéka miatt imádom :P Bár, javítana az összképen, ha azt a kis kecskeszakállat lekapná xP

    Amúgy, nagy hiányosságot vélek felfedezni magamban: ennek az a neve, hogy "disznóemelő" :P (Bastian xP ) Ő is mindenki szerint jópasi, csak szerintem nem... Most mondjátok meg, milyen egy elcseszett figura vagyok én?! xP

    VálaszTörlés
  7. Gabcy: nem idegesítesz :D:D
    ááá ne is mondd (L) *nyálcsorgatás* :D

    Gabcsa: Nem vagy gonosz disznó, mert ízlések és pofonok :P

    Jézus am szerintem alapból helyes egy kicsit.. vagy olyan nem is tudom :P:P

    disznóemelő xD xD
    nem vagy elcseszett figura mert a többségével meg egyet értesz :P:P:P

    VálaszTörlés
  8. Disznóemelő, b+. Háháááá x'DDD Borcsa már készül a halálos ítéletedra, höhö. xP Jajj, ez kész. xD
    Gonosz disznó vagy, én egyetértek. xD Neeem am. (A) :D
    Am tényleg nagyon ari Jézus (-.- xD) ezen a képen, csak ne beszéljen sokat, mert akkor nagyon vannak fejei. xP
    Én nem akarok bántani senkit se, de...a kis Sergiótok nem evezett melegebb vizekre? o.O (http://www.as.com/recorte/20091103dasdaiftb_24/XLCO/Ies/Jesus_Navas_viene_Seleccion_le.jpg) Nando seggét is mindig fogja *féltékeny*, meg ez a kép is... :| xDDD
    Neeee, csak a kecskeszakállat neee. Azért imádom, így olyan egyedi. ^^ :D ♥
    Am ez a disznóemelő honnan jött? xD

    VálaszTörlés
  9. Jaj, ne már, ettől függetlenül Bastian a kedvenc németem, ahogy elnéztem ő volt a mi drága bronzosaink szíve-lelke :P :) <3

    MUHAHA, ez nagyon LOL kép XD Am, nem hiszem, mert volt valami közös csajuk Ronaldoval, ami miatt féltek az elején, hogy mi lesz, ha Ronnie a Realba igazol :P (Már pedig, aki megkapja Ronaldo csaját, az szerintem pasi a javából xP )

    XD Ugye nem hitted, hogy csak úgy kitaláltam? x'D Fanny, mondd, hogy te érted a disznóemelőt! O.O

    VálaszTörlés
  10. én is szeretem Bastiant, úgyhogy.. :D

    tök ééédiii ez a kép ne bántsátoook :D:D

    a disznóemelő meg Bastian nevéből jött, nem? legalábbis én úgy tudom... :P

    VálaszTörlés
  11. Még jó! :P
    Megnyugodtam xP
    Gabycám, te ugye angolos vagy? :P
    Mivel a Schweinsteiger durva fordításban valami olyat tesz, hogy disznóemelő xP

    VálaszTörlés
  12. hát jah, mer a schwein-rész az bizti h disznó xD :D:D

    VálaszTörlés
  13. Jóvanna...angolos csak szeretnék lenni, franciát tanulok. De ha ezt félretesszük, akkor kiderül, hogy ovitól kezdve németet tanultam, szal szép teljesítmény, hogy ennyi nem esik le... -.- xDDD
    Nálam Borcsa érdeme, hogy megszerettette velem Bastit meg Lukast, azóta meg le sem lehetne vakarni őket a kedvenc-listámról. :D ♥
    Közös csaj? o.O Az paszuly. xDD "Szegény" Roni, a szívem szakad meg. :/ Höhö. :D

    VálaszTörlés