2011. április 26., kedd

Újra itt.

Heeey, hello emberek! (SziaGabcsám! Szerintem te vagy az egyedüli, akit érdekel ez az egész :D)
Majdnem egy éve nem írtam, így elég nehéz lesz összeszednem a dolgaimat.. Na de kezdjünk neki.

Új suli óta nem írtam. Hát, végül is szeretem, az osztály elég hamar összeszokott, azóta nem bírnak minket felügyelni - mondjuk nem volt nehéz, mert a fél osztály már ismerte egymást általánosból. Tanárok, hát pf. mondjuk azt, hogy van akit bírok, a többiről meg ne beszéljünk :D

Forma 1. Hát azóta már Vettel lett a VB, és elkezdődött az új szezon is. Ferrari egyelőre hozza a szokott formáját, amit sikerül neki 2007 óta. Na jó, inkább 2008. Ott vagyunk az elején - 5. vagy 6. helyen, ami valljuk be nem elég a VB címre. Vettel uralom van eddig idén is, bár az utolsó nagydíjat Hamilton nyerte - kövezzetek meg, de egyre jobban bírom a srácot!

BadBoy'Z.
Feloszlottak. Kész, vége, ennyi. :( Maradt a négy vén, ma kezdték el a szupi klipjük forgatását... hát már csak elvből utálni fogom... Legalább változtattak volna nevet, vagy nem tudom. Nagyon-nagyon utáltam mind a tízet abban a pillanatban, mikor hivatalos lett a hír, hogy nincs többé BadBoy'Z, de azt a négyet még jobban, akik megmaradtak. És már lassan egy éve nem találkoztunk velük, és nem is fogunk, és ez bazira bosszantó... :S

Tánc.
Úúúristen, tááánc *.* (L) Füreden indult egy táncsuli, vagyis már régóta volt, csak most jöttek le a Balaton környékére. Egyszerűen imádom, ennél jobb tanárokat nem is kívánhatnék magamnak ^^ május 1.-én lenne az első fellépésünk, de még nem tudjuk, mi lesz, mert kérdéses az átjutás, e hogy vissza érnénk-e Fűzfőre BraschBence fellépésre xP majd még meglátjuk, a lényeg, hogy imádooom!

Hát, azt hiszem ennyi, ami lényeges... :)
xoxo :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése