2011. május 4., szerda

érettségi szünet.

Újra itt! :)

Ma van az érettségi szünet utolsó napja, úgyhogy gondoltam írok pár sort.. :)
Szombat reggel 7-re kellett mennem a suliba, mert aznap volt a ballagás, és még díszíteni kellett. 8ra készen lettünk, még volt egy óránk... Mónival beszélgettem, tök aranyos a csajszi :)) 9kor elkezdődött a ballagás, kb fél óra alatt sikerült körbejárni a sulit -.-' Na de jófejek voltak, betartották az egy órás határt, így negyed 11re szabadok is voltunk. Kerapuval jöttem haza meg a Dóri is, mikor ideértünk, anyáék még nem voltak itthon... nálunk meg nem volt kulcs. Felhívtuk anyuékat, nem veszik fel.. na papa aztán felveszi: -hát még itt vásárolgatunk! - de jó, mi meg éhen halunk! xD fogtuk magunkat, aztán bementünk mekizni :P
délután Evihez mentünk, pipáztunk, aztán átmentünk a Beckyhez 'dühöt levezetni', végül a Biánál kötöttünk ki x'D szóval mindenhol voltunk, csak nálunk nem.. :D
Vasárnap ugye május 1. hát felmentünk Gyártelepre, de elég siralmas volt a dolog, körhinta se volt, meg az eső is zuhogott, a sátorban meg bohócok tették magukat, úgyhogy mi inkább áztunk... később aztán megjött a Kristóf meg a Bálint, úgyhogy kezdtük jobban érezni magunkat, meg aztán Brasch Bence fellépés :) nagyon jóó volt :) énekeltetett minket, meg megint mi lettünk megdicsérve, hogy tombolunk :P szóval a május 1 lényegében ez volt, volt balhénk is, de ezt most nem részletezem, mert csak felidegesíteném magam.. xd
hétfő délután fönt voltunk játszón Bálintékkal, aztán le Eviékhez, megint csak pipa.. :D mert az egészség fontos! :D kedden meg délelőtt vissza mentünk Irinyibe, délután tánc lett volna, de én kicsit szarul éreztem magam, szal inkább maradtunk itthon... :D
ilyen tartalmas volt az én szünetem... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése