2009. október 19., hétfő

"Nem én vagyok a tucat és az eszetlen..."

Juj, én beleszerettem ebbe a számba...
Nem a szívem csücske Kovácsovics Fruzsina, de az Itt a vége, fuss el végre száma rohadt jóra sikeredett.
A szám miatt elgondolkoztam dolgokon - juhúú, én ilyet is tudok! -.
1. A pasik nagy részének a plázacica kell.
2. Mindenkiben rejtőzik egy plázacica, csak valaki jól fedi. :D
3. A lányok /13-25 éves/ nagy része plázacica. Mééérjóó? Miért jók a rózsaszín mini cuccok??
4. És hogy ez mennyire illik rám:
"A vasalt haj nem kell, se ezüst póló csillogó kövekkel,
én más vagyok,
nekem a lazaság számít nem a tűsarok."

Másik love szám LL. Junior-tól a Merre visz az út.
Őt se nagyon bírom, de ez a száma... (L)
"Nem kell a könnyes búcsúzás, mosolyogj, hogy így gondoljak rád!"
Ez mennyire igaz már!
Mosolyogva emlékezzünk egymásra, nem azon, hogy mennyire fájt neki, hogy elmentem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése