2009. október 21., szerda

Pár beszólás.. 2.

Kérésre kerestem újakat! :)

Kriszta: "Sietek is haza,mert Kimi vár rám egy Calvin Klein-boxerecskében... winktongue winktongue love love"
Gabcsa: " 'má megen eetűntek ezek a jányok!ezek a mai fiatalok!' winktongue lol lol"
Kriszta:"Szerintem ez kis kidugom-a-nyelvem-hegyét-hadd-őrüljenek-meg-a-csajok kép is jó,nem? love love love"
Barbi: "miért van az hogy minden szexifiú CK alsót hord? smile smile smile smile smile"
Fanny(vagyis én:P): "Akkor az új cím: Hazugságok és örömök
Jujj, ez kicsit szappanoperásan hangzik lol"
Gaby: "Ugye milyen rossz kislány vagyok? Kimi jöhetne megbüntetni... lol"

Na, már csak ennyit tudtam összeszedni!

7 megjegyzés:

  1. "Ezek a mai fiatalok!" xD Ilyet mondtam? Jézus... :D De várjuk a folytatást, igaz, Mami? ;P (Ja, és a "jányok"-at ly-nal írják, lüke vagyok! xD )

    VálaszTörlés
  2. Bizony-bizony :D:D
    Keresek még ;)

    VálaszTörlés
  3. Anyám.Nagyon durván nyomtam abban az időben Kimit,basszus:):)

    VálaszTörlés
  4. Ja és ahogy a Gyermelyi tészta reklámja mondja:KÉREK MÉG!!!:):)

    VálaszTörlés
  5. :D:D:D:D:D
    Jön a következő adag! :P

    VálaszTörlés
  6. Jééééé, az ottan az az utolsó én lennék?xOO
    Hehh, erre még emléxek! =D

    VálaszTörlés