2009. október 13., kedd

"Ordítsd halljam,még-még-még!"

Road koncert.Expresszó.Jövőhét.Juppíííí.
Nem tudom, hogy menjek-e. Szeretem a Road-ot. Elsősor? Egyszer már megszívtam, de voltam vagy 10 éves... Szerintem ott a helyem! =)
Nővéremmel és az unokatesómmal nagy buli lesz :D
Na ennyit Road-ékról.
Elegem van a suliból. Elegem van az időjárásból... Mit akar, fagyjon mindenki halálra??? Németországban több centis hó esett. Puff nekem. Jó, szeretem a havat, de nem OKTÓBER elején... wááá, minden ellenem fordul.
Elegem van a """barátnőmből""". Állandóan csak panaszkodik, neki semmi nem jó, neki mindenki nyalja ki a seggét. Jajj, ez, jajj, az. Basszus, TEGYEN ELLENE!!!! De neeem, ő neeem...
Más...
Hol vagy? Miért nem voltál suliba? Nélküled semmi volt a napom. Még csodálkozom, hogy szar napom volt? Gyere, mert szükségem van rád! Még ha te utálsz is, nekem elég az, hogy láthatlak. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése