2009. október 20., kedd

Pár beszólás..

Ebben a bejegyzésben pár beszólást szeretnék hozni az én imádott F1-es családomtól! lol

Barbi:" Kagura ÜBERZSENIÁLIS VAGY, és mi ezért imádunk."
Virág:-"Nincs vmi ötleted, hogy hogy hívják a főszereplőm edzőjét?"
erre Gabi: "nincs sajna,naon belemerültem a shrekes játékba,max szamarat tudnám javasolni! tongue "
Vivi Hamiltonról: "Hát ehhez nem fűzök semmit..magáért beszél főleg:szerény pilóta mostanra megalomániás, öntelt, felfuvalkodott bolonddá vált."
Adri a fiáról oltásnál:"Ennek a gyerkőcnek nem tudom mit adtak be, de le nem lehet "lőni" azóta!"
Gabi:"Tatjana ugye hozzájárulsz,h feltegyem a rajzodat az oldalra? lol m már felraktam! lol"
Kriszta:"Tökre nem vagyok képben,mert amikor Kimi rámnéz azokkal a gyönyörű,igéző szemeivel,hát akkor semmi másra nem tudok figyelni!!! love love love love love"
Szintén Kriszta, Hamiltonos témában: "Sötét erő,igen...Szó szerint.Ezért nem szeretem a húsvétot.Sok a csokinyúl. money money money"

Hát egyenlőre ennyit tőlük. money

4 megjegyzés:

  1. Fankám! Mondd, honnan kotortál elő ilyen beszólásokat? xP Na, jó, kitalálom azért... :P De bevallhatom, egyikre sem emlékeztem, egyáltalán nem... XD

    VálaszTörlés
  2. Anyám,te leány!Hihihihihiiiii.Szedhetnél még össze néhány ilyen aranyköpést.Tényleg.Nagyon jó újra olvasni magunkat:)

    VálaszTörlés
  3. Gabcsám!
    Kicsit körül tekintettem a fórumunkon! :D:D
    Kriszta!
    Oké, keresgetek még! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez agybeteg!! xDDDD
    Csokinyúl??? Oké, ez is csak te lehetsz. =D
    Franc, nekem nincsenek ilyen beszólásaim...Segáz, majd iparkodok. :P
    Amúgy hanyadjára olyasod végig a fórumot, hogy ilyen régi beszólásokat találtál? Kimi és Kriszta...mintha 3000000000 éve lett volna...(kecses, vékony csukló- emlékszel? x'ĐĐ)

    VálaszTörlés