2009. október 24., szombat

Pár beszólás.. 3.

Gabcsa: "akkor sima nyelvdugós lesz, mert csak olyan van, de megnézheted őket a vk-ben, vagy valahol winktongue"
erre Kriszta: "Jesszusom..."Nyelvdugóóóóóós"...??? ooh ooh Milyen szavakat használtok,édes lányaim???? ooh ooh winktongue"
erre ismét Gabcsa: "am, Mami, most mi bajod a nyelvdugómmal?! lol winktongue"
Virág: "Én békés demokráciában élek a Hamilton-szurkolókkal, ugyanis az osztályomban ők vannak többségben."
Timi: "hű Fannkám....hát ez durva....dehát Edward megér pár ajtócsapkodást wink wink"
Fanny: "jaj, azt elfelejtettem mesélni.. Van egy terem, ahol van egy Nandos poszter...mondom el kéne csórni winktongue De nem csórtam el lol Gondolhatjátok mennyire figyeltem, miközben ott volt egy Nandos poszter... winktongue winktongue"
Gaby: "Ügyes vagy Fannym, meglátszik, hogy Kimi az apád! winktongue lol"

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm!!! :D ;) (Ezután már nagyon pofátlan lennék, ha könyörögnék még egy sort, hogy keress még? ;P )
    És nem azért, mert szeretlek lefárasztani, hanem mert tényleg jó minket visszaolvasni! :P :D

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz,kincsem:)

    VálaszTörlés
  3. Jól van édeseim, majd ahogy kedvem és időm tartja, keresek még pár szépséget! :)

    VálaszTörlés
  4. Petíciót indítok a "Pár beszólás.. 5" nevezetű blogbejegyzés kérelmére! Aki szeretné tovább olvasni az "f1fanfic" című fórumba bekerült archív bejegyzéseket ezen a bloggeren, az kérem jegyezze ide kérelmét! Köszönettel: én. x'DDDD
    Na, ha ezek után se tucc összehozni pár aranyköpést a mi femilinktől, akkor megeszem az ajtókilincset. :D

    VálaszTörlés